Angelica-Star Bäck.

21:54

Publicerad 2010-07-28 21:54:47 i Angelica,

Så här ser mitt hår ut nu typ :)

 


Tja! det var ett tag sen..
Fast jag skrev att ag inte tänker blogga regelbundet.
Har hunnit med åh slingat mitt hår det syns lite på bilden högst upp, sen ville min kära mamma måla min mage innan det var dags så det är därför jag tyckte de va lite gulligt :)
Har hunnit med en massa saker under tiden jag inte vart social här men jag tänker fortfarande inte blogga regelbundet.
Iaf så är det satta datumet här: 28 Juli asså..
Än så länge har det inte hänt något haft kramper till och från i typ några dagar nu, annars ingenting.
Så vi får väl hoppas på senare idag eller nu! Haha får väl se, det kanske händer inatt? Vad vet jag egentligen? Jo ingenting ;P
Var hos mvc idag, min barnmorska Nina som jag hade först är på semester i 4 veckor så fick en annan men hon var jätte trevlig verkligen :)
Amanada är här btw, hon åker hem på Fredag :( Vi får hoppas att bäbisen kommer innan så hon får vara med och träffa den när den är helt ny ju! Allting som nehövs till bäbisen är klart det saknas inget förutom bäbis! Jag längtar som fan jag blir tokig haha. Iaf så tänker jag inte blogga regelbundet nu heller eller aldrig tänker jag väl det, men om jag inte bloggar på aaaaaaaaaaaaaaaaaaas läääääääääääääääääääääänge så har jag säkerligen fått en liten bäbis och dens pappa och farmor kommer hit då åh grejer( jag kommer nog vara ganska slutkörd) men om han(bäbisens pappa) går med på det så kommer det upp bilder på han och bäbisen här inom tid också :D Det kommer iaf bilder på bäbisen,mej,mina syskon och den, dens farmor och den, dens mormor och den och hela tjocka släkten vafan haha nej men lycka mej till jag behöver nog det..
Så höres vi gott folk.

Heirååååååååå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela