Angelica-Star Bäck.

Black -

Publicerad 2012-08-31 12:25:15 i Angelica,

.
 
Hej alla vänner! 
Känner mej lite så här full i en massa inspertaion men vet inte riktigt hur jag ska få ut det eller vad jag ska göra med det, så de får bli ett failat försök till ett coolt collage i lite "gammaldags-stuk" med Niklas.. 
Iallfall så sluatde jag skolan 10.59 idag, tänkte bege mej mot Vålbergsskolan, men missade bussen, tur var det! Hade inte ens ett busskort som räcker utanför stan, så jag drog med mej Annie till en bänk mitt på torget för att röka & prata bort ca 1 timme, sånna timmar behövs också! 
Så nu ska jag vänta på att klockan blir 13 för då hämtar jag Viljis , under tiden lyssnar jag på musik, checkar face, kanske rullar mot grannen för en kopp kaffe & deppar över att jag inte får tillbaka min lur.. 
Sköt om er!
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela