Angelica-Star Bäck.

Tveklöst & naket.

Publicerad 2012-03-31 10:21:49 i Angelica,






.

Hejhej!
Detta får duga som "min vecka.."
Solen skiner & det är kallt ute,
men vi ska ändå försöka ta oss ut för att gå på tivolli!
Jag har SO, hemkunskap & musik plugg att göra,
men jag vet knappt vart det är jag ska läsa så det får vänta tills på måndag!
Men det är ju det också.. ska skriva en låt tills torsdag -.-''
Har även fått reda på att jag ska ta övningskörs lektioner inom loppet av en riktigt snar framtid,
så blir jag ju 16 på tisdag!
Viljis ligger & sover, hon var såååå trött.
Hon har kommit in i en "inte sova period.." , inte okej!
Jag behöver min sömn ( ja hon med för den delen ) eftersom jag/vi går upp 05 på morgonen.
Men det löser sej, det måste det göra - är nog bara tänderna som krånglar.
Har btw "städat" på mitt rum, eller ah plockat ihop - rättare sagt, känns skönt!

Svar på frågan som Rebecca: vem är mannen på bilderna?
Det är Stefan, min mammas kompis bror :)

Ha en fortsatt trevlig lördagsförmiddag gott folk!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela