Angelica-Star Bäck.

I can't fucking hear you

Publicerad 2013-11-24 17:41:34 i Angelica,

 
 
 
 
 
 
 
 
Gjorde nyss ett inlägg som bara försvann därför tänker jag inte i närheten att skriva lika mycket som då. 
Men. Vi var alltså på Sabbath, för två dagar sedan i Friends Arena (kolla insta för mer info @angelicastar) 
Älskade jävla Black Sabbath. SÅ bra. Ozzy. SÅ bra. SÅ vackert, fint, magiskt, coolt, häftigt, asballt, stentufft. Grät, asgarvade, var skitskraj och höjdrädd, skakade, skriksjöng, ropade, headbangade och ville kräkas. Allt på en och samma gång, var så lycklig och chockad att jag inte visste hur jag skulle reagera. Ville bara krypa ur skinnet och springa runt i hela arenan.. 
Återvände hem. Sex-åtta timmar i bil, askall, astrött och ashes. Kom hem kvart över tre mitt i natten och jag och Niklas sov ända till kvart över ett dagen efter.
Helt klart värt alla dessa månaders väntan. Helt klart värt allting. Det häftigaste jag någonsin gjort tänker jag. Kommer leva på det här nu ett bra tag framöver. Kommer tänka på det här varje dag och mest hela tiden. Försök att hindra mej typ. 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela