Angelica-Star Bäck.

Halt här får ingen passera -

Publicerad 2012-09-28 11:17:47 i Angelica,

 
Hejhej!
It's friday fersure, känner i av helgen i hela kroppen! Bara hämta hem Vilja för att ligga i soffan, titta på film, mysa & dricka läsk!
Men just nu? känner mej så jävla ofräsh, ska bege mej mot duschen om ett tag, good luck Chuck!
Känner mej heeelt ensam, alla sover fast min storasyster är på g hemåt men ändå... Niklas ska springa i skogen & har inte tid med mej, känner att jag är en krävande flickvän ibland, men de får man väl va?
Iallafall så förgyller Ebba Grön hela min värld atthemoment, känner mej som 12-13 med tuppkam & den dära nyfikenheten, den som får en att vilja äta upp hela världen, den som får allt att glittra, ni vet? 
Haha, nu låter jag som ett litet emo-barn, that's my life dudes! Nej, nu ska jag ta mej en tur till balkongen för att sen bege mej in i duschen, hämtar Viljis 13!
Trevlig helg, finisar!
Ebba Grön – Die Mauer
 
 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela