Angelica-Star Bäck.

Change is always possible.

Publicerad 2012-01-31 10:03:04 i Angelica,




.

Hej!
Igår vare upp i tid sen spenderades ett par timmar hos min kusin Andreas & hans underbara dotter Isabelle!
Då tatuerade han mej, denna tatuering passade perfekt in i nuläget. Så jag blev sjukt nöjd!
Efter vi var klara kom Per, mamma & Vilja dit för hämta oss o då hann Viljis träffa sin tremänning som är bara 1 år äldre, det var kul!
Efter Andreas blev det tillbaka till kv o  fixa ihop sej o ta en dusch, sen bar det av för mej & Vilja till hennes pappa Marcus & farmor Lotta!
Sitta där till typ 18 o efter det till bästa Annika Westerlund ( min gamla syslöjdslärare på immanuel )
Fick massa god sallad o bröd, jag var jätte hungirg så det satt fint!
Efter mys hos Annika rullade vi hemåt för Viljis skulle sova, sen äta igen.. jag var såååå hungrig!
Nu har iaf begravning oxå vart.. men bilderna på det kommer när vi åkt tillbaka till Karlstad för jag orkar inte börja dra i det..
Och så behöver vissa bilder redigeras o de vette fan hur man gör på denna dator :o
Nu springer Vilja runt o är allmänt glad bara så det är chill!
Få se om det kanske bär av til dv till älskling idag vid 16, man vet aldrig ;)
nu ska jag röka med Flis & Geek :D

over & out

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela