Angelica-Star Bäck.

Hej!

Publicerad 2016-09-01 17:49:00 i Angelica,

Det var längesedan jag kikade in här nu; nästan två år sedan nu. Har dock aldrig kommit över mej att ta bort bloggen, denna värld som stått mej så nära i ca sju år nu, Jag vågar nästan inte ens tänka tanken på hur många minnen som försvinner då, hur många rader med egentligen helt obetydliga ord som en fjortonårig mamma skrivit, hur många tårar jag fällt på det trötta tangentbordet, allt skulle ju  bara försvinna då. 
Har även tänkt att :"äh, jag länkar min tumblr istället, vill vara svart och svår och inte lämna ord efter mej utan endast en bild med valfri tolkning på". Kommer fort på mej själv med att tänka om, skrivandet är ju det som alltid hållt mej vid liv, oavsett om fotandet också är en del av mej så har alltid skrivandet varit det första jag tagit till i alla olika stunder/humör Menar alltså, jag funderar på att försöka mej på detta igen, detta här med bloggandet. Efter dessa ca två år, jag kan inte lova att jag kommer att göra det regelbundet, kan heller inte lova att jag ens kommer skriva något mer efter detta, kan inte lova att det inte går ca två år igen tills nästa inlägg. Men jag vill iallafall försöka, försöka mej på att regelbundet skriva och fota. 
Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela